14. September 2018

Eine männliche Karte musste es sein

... und mit solchen Karten tu ich mich sehr schwer. 
Aber es musste halt eine her.
So ist diese Karte entstanden, die Inspiration dazu habe ich irgendwo gesehen, ich gebe es zu, aus meinem Hirn ist sie nicht entsprungen. Aber die Idee gefiel mir sehr gut.



Bei der Ausführung hab ich schwer gekämpft, was man nicht glauben kann.




Hier nimmt diese Karte teil:

IN(K)SPIRE_me: Farbvorgabe
The Male Room Challengeblog: Geometric
Addicted to Stamps: CAS












5 Kommentare:

  1. Great idea of the Geometric theme. Thanks for playing along for the Geometric challenge at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    AntwortenLöschen
  2. Really manly card
    I love your geometric idea here
    I wish I can join that manly card too
    great made Flo
    hugs
    Monika

    AntwortenLöschen
  3. This is a WONDERFUL and very clever card, I love the perspective of the images. Great colours for a male card. Thank you so much for joining us in our Geometric challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  4. Fabulous CAS card! Thanks so much for playing along at The Male Room craft challenge! Good Luck!😊

    AntwortenLöschen
  5. A really clever CAS masculine card, thank you for sharing it with us at The Male Room.

    AntwortenLöschen

Mit der Nutzung dieses Formulars erklärst Du Dich mit der Speicherung und Verarbeitung Deiner Daten durch diese Web-Seite einverstanden.